This is a heading
This is a paragraph. To edit this paragraph, highlight the text and replace it with your own fresh content.
Moving this text widget is no problem. Simply drag and drop the widget to your area of choice.
Use this space to tell site visitors about your business and story.
Cikk: Marketingsiker és hogyan érheti el
Az élet nem csak az anyagi javakról szól, de ettől még nem akarjuk őket kevésbé. Ha extra pénzt szeretne keresni, hogy megvásárolhassa azokat a dolgokat, amelyekre mindig is vágyott, a cikkmarketing elsajátítása segíthet egy nagyon sikeres webes üzlet felépítésében. Ebben a cikkben áttekintjük a legjobb tippeket. Ha növelni szeretné annak esélyét, hogy a keresések során megtalálják cikkét, ne essen abba a hibába, hogy egynél több helyen közzéteszi. Sokkal jobb, ha egyszer közzéteszi, egyetlen URL alatt, és más helyekről származó címkékkel hivatkozik rá. Ennek az az oka, hogy a Google az oldalak rangsorolásának módja a keresésekben az egyetlen oldalra mutató hivatkozások számán és minőségén alapul. Minél többször jelenik meg az oldala, annál több helyen gyűlnek össze ezek a linkek, és annál gyengébbek lesznek a keresési eredmények. Blogja internetes marketingjének nagyszerű módja, ha cikkeket küld be más webhelyekre a "nom de plume" néven. Ennek kettős a jelentősége: először is építeni fogja a hírnevét, mint a szakterülete szakértője. Másodszor, ha az olvasók rajongói lesznek cikkeinek egy webhelyen, akkor végül átvándorolnak a blogjára, hogy többet olvashassanak tartalmaiból. Ne írj blogbejegyzést, majd menj el. Néha a bejegyzések megjegyzéseiben megtörtént beszélgetések több pénzt kereshetnek, mint a fő tartalma. Az olvasók sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza egy olyan webhelyre, ahol beszélgethetnek a tartalomszolgáltatóval. Bizalmat épít, és visszatér a látogatókhoz. Használjon cikk forrásdobozt. Ez egy bekeretezett doboz minden cikkének végén. Ez egy kis háttér-információt ad az olvasónak a cikk szerzőjéről, hol találhat több cikket ugyanattól az írótól, milyen projekteken dolgozik, és néha tartalmaz egy képet is. Ha ötleteket szeretne gyűjteni saját cikk-marketing erőfeszítéseihez, tekintse át a címtárak "legnézettebb" kategóriájában megjelenő cikkeket. Hogyan szerveződnek? Milyen a hangszínük? Mennyire formális vagy informális a nyelvük? Példa erre egy hatékony oktatóeszköz, és a választott cikkkönyvtár legnézettebb cikkei nagyon sikeres tanulmányozási példák. Ügyeljen arra, hogy ellenőrizze a cikkek helyesírását, majd olvassa el őket saját maga, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden helyesen van írva, és a megfelelő szavakat használta. A helyesírás-ellenőrzők nem tudják, milyen szóra gondoltál. Lehet, hogy teljesen rossz szó van a helyén, bár tökéletesen van írva. Ellenőrizze a nyelvtant. Ha nem vagy nyelvész, használj egyszerűbb mondatszerkezetet. Marketingcikkei írásának kiszervezése. Az outsourcing sok időt takaríthat meg. Manapság rengeteg online tartalomíró cég közül választhat, és sokan nem kérnek túl sokat egy jó minőségű, 700 szavas cikkért. Ha úgy tetszik, alkalmazhat egy szabadúszó írót közvetlenül, viszonylag olcsó áron. Győződjön meg arról, hogy a cikk illeszkedik a cikkhez megadott címhez. Semmi sem frusztrálóbb az ügyfelek számára, mint amikor információkat keres, és olyan oldalra jut, amelynek semmi köze ahhoz, amire szüksége van. Legyen minden releváns, és ügyfelei elégedettek maradnak. Használja ki a szerzői mezőt, amely a címtárban a cikke után található. Szánjon időt arra, hogy jó, rövid életrajzot írjon magáról, és feltétlenül csatoljon egy linket a webhelyére, hogy az olvasók rákattinthassanak. Használja ezt a mezőt "cselekvésre ösztönzésként", hogy a címtárakból nagyobb forgalmat irányítson webhelyére. Ha keményen dolgozol az életedben, biztosan megérdemelsz néhány dolgot, amit szeretnél, ahelyett, hogy csak azt kapnád, amire szükséged van. Ha követi az itt található tippeket, elkezdheti kiegészíteni bevételét, és sok pénzt keresni a cikkmarketing használatával a forgalom növelésére és a termékek online értékesítésére.
© Copyright Digitális Üzletfejlesztés